|

Top 10

KEI

The Strangers


Directed by: Bryan Bertino

Cinema program "The Strangers" in Trójmiasto

No showtimes for movie "The Strangers" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Nieznajomi
Original title: The Strangers
Runtime: 85 min.
Production: USA , 2008
Release Date: 12 September 2008
Distribution: Monolith

Directed by: Bryan Bertino
Cast: Liv Tyler, Scott Speedman

Ta przerażająca historia wydarzyła się w lutym 2005 roku w letnim domu państwa Hoyt. Brutalnych wydarzeń tamtej nocy, do tej pory nie zdołano wyjaśnić.

Szampan, świece, płatki róż... Dla Kristen (Liv Tyler) i Jamesa (Scott Speedman) miała to być magiczna noc, podczas której mieli uczcić wyjątkową okazję. Wyszli z wesela przyjaciół i pojechali do położonego w pięknym, ustronnym miejscu letniego domu rodziców Jamesa.
Kiedy o czwartej nad ranem usłyszeli pukanie do drzwi i złowieszczy głos zadający absurdalne pytanie: Jest Tamara ?- nie mieli pojęcia, co ich czeka....



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1663 votes. | Rate movie

Movie trailer: The Strangers

Your comments

LENKA 25. November 2010, 10:37

zgadzam sie z Madzią..ŚWIETNY FILM!!!!!!!

paaula 14. August 2010, 13:41

spoko fillm . w niekktorych momentach nudny ale mi osobiscie sie bardzo podobal . ;) fajne niektore momenty .POLECAM i z checia poszlabym na niego do kina.pozdro

hortex 30. October 2008, 21:21

bardzo ciekawy film, dla mnie bomba, jedyny minus ze jest trochę przewidywalny ale jak dla mnie ocena 9, polecam

CZ4444 27. October 2008, 0:27

+W niektorych scenach trzyma nie zle w napieciu
-Malo takich scen
-Przewidywalny
Ocena:4/10
Polecam:Pila 1 (z Tobin Bell), Teksanska Masakra
Ocena:9/10, 7/10
Pzdr

SANDRA200400 25. October 2008, 17:37

Polecam...............TRAILER TEGO FILMU :-) to naprawdę wystarczy- wszystkie najstraszniejsze sceny są pokazane, naprawdę. Reszta filmu to oczekiwanie na jakąkolwiek akcję. Nuda, drzemanie, stan konfuzji.....

Madziusia 13. October 2008, 10:41

Tez bylam na tym filmie i uwazam ,ze bardzo dobry film i mnie osobiscie przerazil ,ze w pewnym momecie pisnelam na cala sale.Naprawde polecam

marcin 12. October 2008, 12:13

Do Gusi: takie osoby jak Ty nie powinny wypowiadać się na tym forum gdyż psują widzom całe wyjści do kina mówiąc co się stanie !!! Brak inteligencji z twojej strony

anetee 4. October 2008, 12:56

nudna tragedia - opuściłam sale kinową po 20 minutach.

Gusia 30. September 2008, 12:14

Zgadzam sie z Dorota! Film byl na faktach i to dodawalo pikanteri podczas ogladania! Byl troche straszny ale przewidywalny - wiadomo bylo ze bohaterowie zgina! Wadomo ze to film o prawdziwej historii, dlatego nie mozna baardzo ingerowac w zdarzenia gdyz juzto nie bedzie :na faktach". Ogolnie to wspolczuje tym osobom! Dla mnie lepszy niz REC! Dodam, ze gdyby film ten nie byl na faktach tylko zmyslona hisoria to ja mam juz sny straszniejsze:P Ale warto wedlug mnie...

Dorota 23. September 2008, 14:05

Najbardziej przerazające w tym filnie było to ,ze był oparty na faktach.Jeśli faktycznie tak było to wspołczuje tym ludziom tego co przeszli .

Sam film faktycznie był banalny i przewidywalny

Kinunia261 22. September 2008, 23:55

ej no ja nie wiem czego wy oczekujecie od filmu.. jaki by według was był naprawde dobry?? guzik sie znacie a krytykujecie jak leci.. ja własnie wróciłam z kina i jestem pod wrażeniem filmu.. a co do jego domniemanej przewidywalności to sie też nie zgodzę.. ja się bałam.. no oczywiście niektóre momenty da sie przewidziec ale bez przesady, że wszystkie.. czekam aż sami coś lepszego nakręcicie.. mądrale

Wojtek 21. September 2008, 22:21

Niestety potwierdzam bardzo złą oglądalność tego filmu, nie polecam nikomu, za długi, za banalny, większość scen bardzo przewidywalna i na dodatek to co bardzo nie lubię w filmach, cholernie trzęsący się obraz przez CAŁY film. Nudny i szkoda kasy na cos takiego.

rafał 20. September 2008, 23:14

Podobno film oparty na faktach( i to jest najbardziej przerażające ze chodzą po świece takie świry), możliwe że tak było, w końcu w stanach mieszka chyba najwięcej psychowi na świecie, było kilka scen trochę naiwnych, wręcz głupich, w przedstawionym przebiegu wydarzeń głowiny bohater mógłby ich wykończyć bez problemu, wiem, że tak naprawdę do końca nikt nie może być pewnym co sie tam wydarzyło, można to było lepiej wyreżyserować. Nie jestem zachwycony ani rozczarowany. Można to zobaczyć.

GRGKRK 17. September 2008, 13:21

ALE KUPA!!!!!! NIE POLECAM....

d 15. September 2008, 22:40

NIE MA ROZWIĄZANIA PRZYPOMINAM BEZNADZIEJA GDYBYM MIAŁ MILIONY ZROBIŁ BYM LEPSZY, Każdy by zrobil

catya83 15. September 2008, 21:28

Najszczerzej jak się da...DNO! Ktokolwiek kto się zastanawia czy iść czy nie iść? - ZDECYDOWANIE NIE IŚĆ! film bez wyrazu, bez jakiegokolwiek sensu. Jedyne co w nim mogło "przestraszyć" to krzyk i wyskakujące z nie nacka twarze/maski...beznadzieja.
Jestem zdania, że autorzy/scenarzyści takich filmów powinni wypłacać odszkodowania za stracone pieniądze i czas..DNO DNA.

sandra200400 15. September 2008, 19:46

ale trailer jest dobry----> wszystkie najgorsze sceny pokazane :-)

sandra200400 15. September 2008, 19:43

NIE POLECAM! caly film nic się nie dzieje, ciągle oczekiwanie na jakąkolwiek akcję :/ ludzie wychodzili w stanie KONFUZJI. 2/10

looz 14. September 2008, 19:45

generalnie nie przepadam za filmami tego typu, ale moja dziewczyna lubi wiec poszlismy i nic szczegolnego. Moze jest troche straszny ale jak dla mnie przedstawione to zostalo strasznie banalnie, dziewczynie mimo ze lubi ten gatunek film tez sie nie podobal

Madzia 14. September 2008, 18:53

Swietny film !! Zrobil na mnie ogromne wrazenie ! SZOK jak ludzie cos takiego przeszli..

Add new comment The Strangers

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

14 January
7 January
5 January
31 December

Coming soon

21 January
28 January
4 February
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2022 Repertuary.pl