|

Top 10

  1. Najmro. Kocha, kradnie...
  2. Dune
  3. Nędzarz i Madame
  4. No Time to Die
  5. Furioza
  6. PitBull
  7. Tajemniczy ogród
  8. LasseMajas detektivbyr...
KEI

Alien Vs. Predator


Directed by: Paul W.S. Anderson

Cinema program "Alien Vs. Predator" in Trójmiasto

No showtimes for movie "Alien Vs. Predator" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Obcy kontra Predator
Original title: Alien Vs. Predator
Runtime: 101 min.
Production: USA , 2004
Release Date: 4 November 2004
Distribution: CinePix

Directed by: Paul W.S. Anderson
Cast: Sanaa Lathan, Raoul Bova, Lance Henriksen, Ewen Bremner

Jeden z najbardziej oczekiwanych filmów ostatnich lat - starcie dwóch potworów, które stały się bohaterami serii zaliczanych do najbardziej kasowych w dziejach kina. Amerykański milioner wyrusza wraz z ekipą badawczą na Antarktydę. Tam odkrywają przedstawicieli pozaziemskich cywilizacji, Obcego i Predatora, którzy toczą ze sobą bezwzględną walkę o dominację. Którykolwiek z nich wygra, przegra ludzkość...



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
2141 votes. | Rate movie

Your comments

paco 8. November 2004, 16:42

Indiana Jones
moim zdaniem film został zrobiony w stylu, Indiana Jones<wszystkie zapadnie itd> w pozytywnym tego słowa zanaczeniu.>Przypomnijcie sobie ścieżkę dźwiękową z Nostromo. czy coś jej się może równać?

leon 8. November 2004, 13:15

fajny
krotko zaj.bisty film

kayleigh 8. November 2004, 9:36

w porzadku
jak w temacie - film ok, ale malo sie dzialo pomiedzy predatorami vs obcy - za duzo udzialu ludzi w tym wszystkich, nie podobalo mi sie ze ta babka przezyla - bez sensu, a o tej przyjazni z predatorem to juz lepipej nie mowic :|

Batman 7. November 2004, 20:26

Do maslatko + Anta
Maslatko zgadzam się z Tobą w zupełności. Anta nie jesteś fanką a jak chcesz patrzeć na romantyczne spojrzenia to idź na bridgit jones a nie na AvP!!!!

maslatko 7. November 2004, 15:44

a więc..........
Oj dzieciaczki wy jesteście puści(niektórzy) Predator wygrał-zacznijmy od tego. Chodziło o to że co 100 lat młodzi predatorzy-młodzierz idzie na Ziemie do tej piramidki żeby się szkolić i dlatego walczy z obcymi. Więc Predator nie przegrał tylko nie przeszdł treningu. W ogóle predatorzy są silniejsi od obcych. Potwierdzam że horror to nie byl tlyko SF. Moim zdaniem film nawet nie zły, chociaż rzeczywiście mało walki pomiędzi O i P :( ale szybko mi minął-a to znaczy że była wartka akcja, tlyko rzesadzili troche z tym że ta babka się "zaprzyjaźniła" z Predkiem i się doskonale rozumieli, no ale w sumie to ocaliła mu życie, więc zrozumiałe, szkoda że reszta ludzi zginęła :( ale za to wkurzyły mnie szczegóły, są na Antarktydzie a z tego co każdy się uczy w przedskzolu jest tam zimno a im para z ust nie leciała no ale 8/10 dziękuje!!!

;) 7. November 2004, 12:15

do kangaroo z dnia 30.10.2004
Dlaczego trylogia? bo czwarta część gdzie babcia reepley gra swojego klona a obcy jest ssakiem jest do du.. wyssanym z palca pomysłem! a druga część predatora może i bardziej nawiązuje do AVP ale jest kiczem w samym sobie gość zabija predatora uzbrojonego po zęby! Prosze cie kangaroo!!! dlatego uważam że czwarta część obcego nie zalicza się do poprzednich trzech!!! a predator1 jest tylko wart oglądnięcia!!!

Anta 7. November 2004, 10:47

Do batmana
Ale to spojrzenie było takie wzruszające.... prawie sie popłakałam... a tak wogóle to sie rozczarowałam tym filmem

pozdro

batman 7. November 2004, 0:14

Do anty
Jak chcesz się bać to idź na texanską masakrę czy coś takiego w tym filmie nie za bardzo chodzi akurat o wystraszenie widza ponieważ jest to thiller sf a nie horror co do spojrzenia preda na tę kobietę po prostu docenił jej waleczność a co miał innego zrobić strzelić jej w łeb za to że mu życie uratowała.

Anta 6. November 2004, 22:11

Komedia romantyczna
Aż się wzruszyłam, jak ten Pred na nią patrzył szkoda tylko, że sie nie całowali!!! Predatorzy okazali się założycielami całej ludzkiej kultury. Szok! Pomazańce? Raczej popaprańce!!! Pierwsze 40 min spałam a ostatnie 30 się śmiałam. Myślałam, że oglądając ten film bede się trząśc ze strachu a tu okazało się że miałam niezły fun Dawno nie oglądałam tak dobrej parodii filmów sf ha ha ha

batman 6. November 2004, 21:16

Bardzo dobry film
Jestem fanem avp obejrzałem wszystkie częsci aliena i predatora i to po kilka razy i grałem w avp2 orz primal hunta i muszę powiedzieć że nie mam zastrzeżeń do tego filmu jest bardzo dobry i nie żałuję że wydałem kase na niego, ci co mówią że to lipa to sami nie wiedzą czego chcą, nie stwierdziłem też jakiś znaczących uchybień w filmie polecam prawdziwym fanom , dużo przemocy, gwałtowna akcja film jest piekny.

Bandur 6. November 2004, 20:26

zaj.boza
film jest zaj.bisty!!!!!. Fabuła i efekty są cool!!!
tylko frajerzy go nie doceniają.

niewarzne 6. November 2004, 19:51

ROZCZAROWANIE
Myślałem że predator wygra.Predator Mugł by wyciągnąć lewą ręke i nacisnąc pare przycisków i po wszystkim.

marek 6. November 2004, 19:26

nnnnnnnnuuuuuuuuddddaaaaaaaa
kiepska fabua , za mało walk miedzy predatorami a obcymi ,spodziewalem sie czegos leprzego po tytule

Czarnecki 6. November 2004, 14:45

na 5-
Było jak było ale czemu film był taki płytki niema tam nic nowego o obcym czy predatorze i czemu tak mało walki miendzy nimi?!

Gabi 6. November 2004, 12:17

Film bajer !!!
Film bomba !!! Kto powie coś złego to debil !!! Kilku debilów już widze. :D:D:D:D

sZumo 5. November 2004, 9:20

AVP
Nie polecam fanom Aliena, dno, efekty marne, film prosty, tarcza z obcego dla człowieka dobiła dna tego filmu.

Arrhenius_ad1349 4. November 2004, 21:34

Ach...!
Obcy vs. Predator, nono... będzie się działo (może to nie będzie dzieło genialne, ale miłe dla oka na pewno hehe...!)
OBCY RZĄDZI!!!

Artas 4. November 2004, 16:14

Swietny
Film jest zarąbisty. Tylko to jest bez sensu że alien dwóch predków rozpieprzył!! ( ale i tak polecam ). Najlepszy efekt w filmie to chyba ten kiedy tak bezszelstnie statek predatorów nad ludźmi przeleciał hehehe.

1111 3. November 2004, 21:34

Zaj.bisty
zaj.bisty film gra do d..y jak kto sie nie zgadza to wyzywam na pojedynek BOLO

marian z Szerłud 3. November 2004, 10:05

cienko
Prosty jak budowa cepa. Przewidywalny jak budowa cepa; spłycony.
Klasyczne kino akcji z wymuszonym rozruszaniem tzw. scenariusza (w tym przypadku).
Obcy i Pred to widoczna wymowka i pretekst.
Film niczego nie wnosi od siebie.
Od samego poczatku wiadomo, że kobieta przeżyje. Moj ulubiony aktor z AvP to ten sam co gral w Trainspottingu. Jest to aktor typowo drugorzędny, wiec musial zginac szybko i tak tez sie stalo.
BRak rozmachu. Klimat nie dorownuje grze w najmniejszym stopniu.

Add new comment Alien Vs. Predator

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

3 December
26 November
19 November

Coming soon

10 December
17 December
22 December
24 December
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2021 Repertuary.pl