|

Top 10

  1. Calendar Girls...
  2. Złoto
  3. Droga bez końca

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest


Directed by: Gore Verbinski

Cinema program "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest" in Trójmiasto

No showtimes for movie "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka
Original title: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Production: USA , 2006
Release Date: 21 July 2006
Distribution: Forum Film

Directed by: Gore Verbinski
Cast: Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley

Kapitan Jack Sparrow musi spłacić dług, który zaciągnął u władcy mórz – Davy Jones’a. Jeżeli tego nie uczyni, zostanie skazany na wieczne potępienie. Jego problemy oczywiście kompletnie rujnują plany ślubu Willa Turnera z piękną Elizabeth Swann, którzy wyruszają z Kapitanem Sparrow w rejs pełen niezwykłych, nowych przygód.
Druga część słynnego już filmu to również doskonałe efekty specjalne i dużo humoru.



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
3084 votes. | Rate movie

Movie trailer: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest

Your comments

jack Sparrow 23. July 2006, 22:22

Film.......REWELACYJNY !!! Czekam na III część =)
Super aktorzy, niezapomniane efekty i cóż więcej - poprostu........ SUPER !

Pds 23. July 2006, 21:49

Świetny !
Ciekawa, wartka akcja. Świetny humor, niesmowita fabuła i genialna gra aktorow sprawila, że siedziałem w kinie maxymalnie zatopiony w tych pirackich klimatach. Coś sprawiło, że film zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Poczułem oryginalny styl dostrzegłem kupę fajnych, bardzo dobrze zrealizowanych pomysłów. Takich filmów mi trzeba :D !

pinio 23. July 2006, 19:01

superowo
byl super !! wszystkim polecam

konrad 23. July 2006, 14:31

ALE JAZDA
fjany super

Ev 23. July 2006, 13:36

naprawdę fajny!
Lekki, zabawny, przyjemny. Momentami przesadzili z bajerami itp., ale generalnie po wyjściu z kina byłam zadowolona. POLECAM! Dobra zabawa i genialny Jack Sparrow! ;-)

Dr. Gonzo 23. July 2006, 10:55

Viva Las Vegas
Najlepszy film z Johnnym Deppem to zdecydowanie Fear And Loathing in Las Vegas!! (Las Vegas Parano)to jest dopiero film, moglabym oglądac w nieskończoność!!1 Kto widział, ten wie, ocb =)

aga 23. July 2006, 10:54

polecam
i po napisach koncowych jest naprawde 1 scena :D

MATIFIX 23. July 2006, 9:11

Super film
To jest bardzo fajny film że nie mogłem wytrzymać i obejrzałem już go X razy

widz 23. July 2006, 1:40

kompletne DNO !!!
Niesamowicie nudny i kompletnie głupkowaty film !!! Totalny kicz. Zresztą kiepskich filmów nie brakuje ale martwi mnie poziom intelektualny widzów którzy go chwalą :| choć może sukces finansowy tego filmu podyktowany jest niezłą I cz. i wielu nabrało się i poszło na II.
Zdecydowanie odradzam a niedowiarkom sugeruję kupienie za 10 PLN PIRATA na giełdzie bo przynajmniej będzie go można później wymienić na cokolwiek innego.

rafał 22. July 2006, 18:04

torche sie rozczarowałem
piratów widziałem wczoraj, byłem w galeri ze sowja dziewczyna i obydowje stwierdziliśmy że film jest przebajerowany... osobiście bardzo lubie filmy przygodowe, ale ten jakos nie za bardzo mi sie podobał.. pierwsza czesc jest o niebo lepsza od drugiej.. jestem zawiedziony..:(

Kivas 22. July 2006, 13:53

Elegancki
spoczko zajefajny film,polecam jest jak Cool white chick miodzio lol :P

Hanka 22. July 2006, 12:00

dobry, naprawdę baaaardzo dobry film
Film sprawia, że wszyscy na sali( a była na premierze pelna) śmiali się do rozpuku, niesamowita gra niesamowitego jak zawsze Deepa, dużo przezabawnych sutuacji, dopracowanych w każdym szczegule akcji, na pewno bez wyrzutów sumienia gorąco polecam.

Pawel (300 filmów w kinie, przez ostatnie 13 lat) 22. July 2006, 10:18

Totalna Porażka
Byłem oczarowany "klątwą czarnej perły" w 2003 roku, jako film rozrywkowy był niemalże k o m p l e t n y. Na wielkim ekranie oglądało się go wyśmienicie. Natomiast po wczorajszym seansie "skrzyni umarlaka" jestem zawiedziony co najmniej tak bardzo jak na drugiej części Matrixa. Krótko mówiąc kasa kasa kasa... a żeby to ładnie opakować to wszystkiego jest więcej, głośniej, mocniej itd. itp. W mojej opinii cześć pierwsza cechowała się świetnym dynamizmem od sceny kiedy Jack schodzi na ląd z tonącego statku, aż do samego końca, oglądałem go jak wielką, magiczną przygodę w kinie, ze świetną grą Johnnego, dopasowaną fajnie muzyką i porywającą stroną wizualną. Tymczasem w drugiej cześci ten film... cholernie się dłuży. I po jakiś kilkudziesięciu minutach zacząłem zadawać sobie pytanie: "Po co wydałem 28 złotych (2 osoby), na to żeby stary dobry Jack Sparrow stracił w moich oczach wiele ze swojego uroku, przez odgrzewaniu na starym tłuszczu..."

pinio 21. July 2006, 19:43

superowo
jest superowski

Miśśśśka 21. July 2006, 16:47

Fantastic
juz widzialam filmik..
nie, no poprostu lajtowy, cool, zajefajny.[kropka]
caly film jest w ogole smieszny, strasznie wciaga, a efekty specjalne... KLASA I
MOZE DLATEGO MI SIE TAK PODOBA, BO JA POPROSTU KOCHAM JOHNEGO DEEPA!!!
POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLECA M GORĄCO!!!

TomekSz 21. July 2006, 16:26

Świetny fim
Byłem na premierze i mogę jedynie powiedzieć, że ten film jest na prawdę dobrze nakręcony i polecam go każdemu. Ten fim po prostu trzeba oglądnąć.

BusteR_nh 21. July 2006, 14:03

ogolnie spoko !!
Mialem przyjemnosc byc na premierze i na szczescei nie zawiodlem sie :)
Film bardzo dobry, efekty super, troszke akcja jest pogmatwana ale to nie ujmuje uroku piratom z karaibow :)
no to teraz tylko czekamu na czesc 3 :D

Fibber 21. July 2006, 11:38

Cuuuuudowny
Jak dla mnie to film był naprawdę świetny - nawet tak dobry jak pierwsza część. Gorąco polecam wszystkim.

DominiQ 21. July 2006, 10:02

FENOMEN
moim zdanie ten film zostanie filmem biezacego roku!! wszystko dopracowane w najmniejszym szczegule!! świetna końcówka!! a jeszcze ten klimat na premierze....

n00b 20. July 2006, 21:53

Mysle ze bedzie warto
jeszcze na nim nie bylem ide jutro ale mysle ze bedzie warto!!!

Add new comment Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

20 May
13 May
6 May

Coming soon

27 May
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2022 Repertuary.pl