|

Wasze hity

  1. Najmro. Kocha, kradnie...
  2. Nie czas umierać
  3. Wesele (2004)
KEI

The Ring 2

The Ring Two
Reżyseria: Hideo Nakata

Repertuar filmu "The Ring 2" w Trójmieście

Brak repertuaru dla filmu "The Ring 2" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu The Ring 2
Tytuł oryginalny: The Ring Two
Produkcja: USA , 2005
Premiera: 1 kwietnia 2005
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: Hideo Nakata
Obsada: Naomi Watts, Simon Baker, David Dorfman, Elizabeth Perkins

Akcja filmu rozpoczyna się sześć miesięcy po mrożących krew w żyłach wydarzeniach w Seattle. Rachel zabiera Aidana i przeprowadza się do małego miasteczka, aby uciec przed stale nawiedzającymi wspomnieniami. Ma to być dla obojga nowy start. Decyzja Rachel o przeniesieniu się szybko zmienia się jednak w koszmar, kiedy zostaje popełniona kolejna zbrodnia z udziałem kasety... Mściwa Samara powraca i z jeszcze większą determinacją będzie zataczać krąg terroru i śmierci.

tekst: Multikino



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1768 razy. | Oceń film

Wasze opinie

natos 27. marca 2005, 22:08

Muszę iść... Ale wiem, ze będę się bać.
Na jedynce byłam jak miałam jeszcze 12 lat. Nigdy nie bałam się jakoś na horrorach. Sądziłam sobie, ze to nie ma znaczenia:). To tylko film. Oglądnę i będzie ok! Nie będę isę przecież schizować? Ale było troszkę inaczej... Na filmie ledwo wytrzymałam I prawie rok czasu po obejrzeniu miałam mocny schiz, budząc się w środku nocy i patrząc na telewizor, albo wchodząc w ciemne pomieszczenie, bałam isę Tego, co może być w ciemnym kącie. Bałam się Samary. Oczami wyobraźni widziałam ją wszędzie. Teraz mi przeszło. Jakoś isę uodporniłam:). Poza tym jestem starsza i mam 15 lat, wiec raczej nie powinnam dostac chorego schiza po filmie? Chociaż przyznam, ze po jedynce Amerykańskeij obejrzałam Japońską, ale na powtórne obejrzenie Amerykańskiej już się nie odważyłam. Wiele razy moje koleżanki mnie namawiały. Raz nawet wypożyczyłyśmy razem, ale ja się wycofałam.. Nei mogłam. Gdy obejrzałam w kinie reklamę The Ring 2 przypomniał mi isę tern caly strach i dreszcze na plecach po obejrzeniu...
Ale także powróciła fascynacja! The Ring jest moim zdaniem najlepszym z horrorów jakie widziałam kiedykolwiek. Najlepszy i najstraszniejszy. Oczywiście, jeżeli chodzi o wersję Amerykańską, która była dopięta na ostatni guzik. Cholera... Uwielbiam ten film :]

caviarsek 26. marca 2005, 20:33

beznadzieja
byłem w kinie na egzorcyscie zobaczyłem the ring 2 i pomysleałem ze watro iobejzeć ale jak oglądąłem to myslałem żer usne

big 26. marca 2005, 12:37

fajny ale 1 byla lepsza!!!!!!!!!

!!!!fajny ale pierwsza czesc byla lepsza!!!!

Justina 25. marca 2005, 22:53

ciekawe...
jestem ciekawa filmu, ale sama nie pojde bo jestem cykor;-) Tylko z moim slonkiem:-*

AL 25. marca 2005, 18:44

Przeżyłem

calissto 25. marca 2005, 8:53

ring THE BEST
oglądałam japoński ringu 0,1,2 i amerykańską jedynką , nie mogę się doczekać 2, jestem wielką fanką, Umrę ze strachu MASAKRA!

Boberek:D 24. marca 2005, 18:41

od 14 lat naprawiam pralke
masakra byla na 1... ze 20-30(powaga(!!))go ogladnalem:/ale czy ktoś wie gdzie i CZY W OGOLE bedzie pokaz predpremierowy TR2 w krk??dziekuje :D:D:D:D

Megi 24. marca 2005, 13:04

Ale czad!
hhehe:D....ja po pierwszej części musiałąm przez tydzień spać z siostrą:P! Naprawdę to jeden z najbardziej przerażających filmów(jak dla mnie)- na równi z klątwą- zrobił mi pranie mózgu! I przyznam się że mam Wielką ochotę na the ring2 ale szce rze mówiąc nie wiem czy go obejrzę bo poprostu się boję...Ale trzymajcie kciuki!może się przełamię?.... Pozdrawiam

marcinek to @ 23. marca 2005, 15:16

The Ring jest super
Ring był super oglądałem na dvd polecam wszystkim niedłu go Ring 2 u mnie pewnie bedzie z 18 kwitna

Nightwish 22. marca 2005, 14:55

hehe pytam kumpla.../;-)))buhahahaah ale sie uśmialęm
pytam sie kumpla czy oglądał the ring a on na to ze wszystkie trzy części,myśle spoko koleś jest dobry to go nakręce...heh pytam o fabule jedynki a on mówi ze dawno oglądał...no spoko a w dwójce co było?a on że opglądał ja rok temu no spoks dopiero wychodzi w kinach a on chyba cie poje...ja bylem na nim rok temu w kinie lait myśle koles ma zwisa ..okazalo isę ze faktychnie był na nim rok temu z tym że na filmie o tytule nie the ring a "the lord's of the rings"-two towers..hehe a jedynka byla jak frodo zaj.ba..pierścień ...i tak sie skończylo a na THE RING 2 czekam niecierpliwie jeszcze tylko seven days hehe

Nightwish 22. marca 2005, 14:55

hehe pytam kumpla.../;-)))buhahahaah ale sie uśmialęm
pytam sie kumpla czy oglądał the ring a on na to ze wszystkie trzy części,myśle spoko koleś jest dobry to go nakręce...heh pytam o fabule jedynki a on mówi ze dawno oglądał...no spoko a w dwójce co było?a on że opglądał ja rok temu no spoks dopiero wychodzi w kinach a on chyba cie poje...ja bylem na nim rok temu w kinie lait myśle koles ma zwisa ..okazalo isę ze faktychnie był na nim rok temu z tym że na filmie o tytule nie the ring a "the lord's of the rings"-two towers..hehe a jedynka byla jak frodo zaj.ba..pierścień ...i tak sie skończylo a na THE RING 2 czekam niecierpliwie jeszcze tylko seven days hehe

niewazne =P 22. marca 2005, 11:29

=*
Tez cie pozdrawiam ADCH =D Dzieki ze jestes po mojej strone -----> WKONCU JAKIS NORMALNY CZLOWIEK !!! Buziaki i 3maj sie =*

Nala 21. marca 2005, 20:23

To jest naj naj straszniejszy HORROR jaki w zyciu ogladałm
(buuu) tali straszny:) uwielbiam THE RING

karolina 19. marca 2005, 20:12

najfajniejszy film jaki oglądałam.
bardzo fajny.gdy oglądałam jedynkę w środku filmu zadzwonił telefon bałam się odebrać w końcu odebrałam.po drugie stronie usłuszałam "7deys"
prawie dostałam zawału.szcześliwa koleżanka(nabrała mnie)następnego dna zarobiła kopa..

ADCH 19. marca 2005, 15:55

Pozdrawiam NIewazne :D:D
Nie no ale im pojechalas, pewnie oglądali jakąs piracka wersje ale im sie n a mozg rzucilo , a co do tej dziewczyny co do niej samara zadzwonila to powodzienia wyslij ta bajeczke do Bravo girl moze tam ja kupia ale tu sie zbalznilas :D:D

niewazne =P 18. marca 2005, 17:31

ahahah
A co do ciebie Rai <lol2> to wiesz ze ja ten film ogladalam juz w 1889r. chociaz mnie nawet wtedy na swiecie nie bylo.... co ty gadasz jak 2 dopieor teraz jest a ty juz ogladales jom w tamtym roku ?? Tutaj nikt nie jest debilem no oprucz ciebie oczywiscieee buhehehe

niewazne =P 18. marca 2005, 17:28

Buhehe
I zapomniałam mam cos ci jeszcze do powiedzenia Acha... fajnie ze ci telefon zadzwnil powiedz jeszcze ze zobaczylas drabine za oknem wyciaglelas se sznurek z mordy ze ci krew z sluchawki wyplynela..i dziewczyna wyszla z telewizora... =D dziewczyno zastanow sie co ty piszesz..

niewazne =P 18. marca 2005, 17:24

Wyśmiałam sie ACHA
Acha coś cie pogięło! Heee =D <lol2> Jak ten film jest na kasetach... buhahaha.. <lol2> wysmialam... jak onw kinach dopiero bedziee... cos ci sie pomylilo moze ogladalas na kasetach 1 a nie 2... buhehehe... humorek to ty potrafisz poprawic <hahaha> buhehehehe

Chef 18. marca 2005, 14:47

LOL
Ludzie tego filmu jeszcze nie ma a wy o ogladaliscie. Brawo lol!

Acha 14. marca 2005, 13:24

nie wiem czy istnieje samara
pewnej soboty ja i moji braci wyporzyczyliśmy film the ring 2 po obejrzeniu balam sie ze by nie zadzwonil telefon opowiedziałam o tym filmie koleżanka chciały go zobaczeć na urodziny moj brat kupil mi ten film bo strasznie lubieliśmy go potem ja i moja koleżanka kaska włą czyłyśmy film i dumne usiadłysmy po zakończeniu filmu zadzwonil telefon bałyśmy się ze to samara ale ja nie odbierałam na szczeście odebrała moja mama ktora była w domu do teraz nie wiemy czy jak bym ja odebrała co by bylo (moze to samara??)

Dodaj nowy komentarz The Ring 2

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Repertuar Kin

Premiery

15 października
8 października
1 października

Zapowiedzi

22 października
29 października
5 listopada
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin